Laatste dagen in Nepal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Timea Hoek - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Nepal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Timea Hoek - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Nepal

Door: Timea

Blijf op de hoogte en volg Timea

25 April 2008 | Nepal, Kathmandu

Mijn laatste dagen in Nepal zijn echt super gezellig en vliegen voorbij!
China is vergeten, en ik verheug me op Maleisie!

Hier in Kathmandu kom ik Marieke en Hesther weer tegen. Erg gezellig!
Het backpackerswereldje is klein, en net als ik tegen Marieke heb gezegd dat ik elke x dezelfde mensen tegen blijf komen, zie ik een jongen uit nederland zitten, die ik 3 maanden geleden (!) op Koh Tao in Thailand heb leren kennen!
Chris en zijn tibetaanse vrienden zijn ook in Kathmandu, dus 's avonds zitten we weer aan de screwdrivers in OR2K bar/restaurant :)
Naast een bezoek aan een nepalees casino ga ik nog naar Patan Durbar Square en het museum, een Hindu tempel waar ze de lichamen van de overledenen verbranden en Bhaktapur Durbar Square. Dat is wel weer genoeg tempel voorlopig :)

Over een paar uurtjes vlieg ik naar Kuala Lumpur. Op naar nieuwe avonturen!

Foto's!

• 26 April 2008 - 12:58

Heleen:

Timea, wat een mooie tijd maak je mee, zoveel indrukken, zoveel mensen, zoveel vrijheid. Goeie reis naar Maleisie en ik zie uit naar je volgende verslag,
    liefs,

• 30 April 2008 - 09:27

Ray:

Je bent inmiddels een voedselvergiftiging en wat kilometers verder begrijp ik (ik lag wat achter met lezen) Valt me inderdaad op hoe je steeds iedereen tegenkomt
    Ik heb trouwens zojuist mijn reis naar Australie vastgelegd
    veel plezier en wordt gevolgd ;-)

groetjes

Ray

• 03 Mei 2008 - 13:02

Hesther:

Hallo Timea,
    Vanuit het platte NL volg ik je foto's met veel heimwee..............
    Liefs van Hesther xxxxxxxx