Mijn snorkel test!!! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Timea Hoek - WaarBenJij.nu Mijn snorkel test!!! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Timea Hoek - WaarBenJij.nu

Mijn snorkel test!!!

Door: Timea

Blijf op de hoogte en volg Timea

08 September 2008 | Thailand, Koh Tao

Na alle examens, presentaties etc. van mijn dive con training, heb ik mijn laatste test: mijn SNORKEL TEST!!!

En geloof me… het is de zwaarste van allemaal :)

Rond half acht ‘s avonds verzamelen we allemaal in de Scuba Junction stamkroeg: Choppers. Met moeite werk ik wat fried rice naar binnen. Ik heb absoluut geen trek… Zenuwen?!! Maar ik moet echt wat eten…

Om negen uur lopen we naar de Lotus Bar. Inmiddels is het begonnen te regenen, en daar ben ik stiekum wel blij om, want dat betekent minder publiek :)

Iedereen staat gezellig te klesten, terwijl Dan en ik angstvallig toekijken hoe onze buckets worden klaar gemaakt… Wat zit er in hemelsnaam allemaal in?!
Dan is het eindelijk zo ver: we worden op een kruk gehesen, en krijgen onze snorkels.
Ik ben zo blij dat Dan en ik het samen doen. Stel je voor dat je daar in je eentje zit :S
De buckets zijn mega…
We doen onze maskers op. Help… ik zie nix meer… Misschien maar beter ook…
Snorkel in m’n mond, en daar gaan we dan…
Fran – die zelf toch geen snorkeltest wilde doen – giet de bucket leeg in mijn snorkel. Ik proef nog gauw de smaak van alcohol en pineapple juice, maar het enige dat ik verder kan denken is: drinken, drinken… En hopen dat ik mezelf niet verslik :)
Na een paar seconden – het leek wel een eeuwigheid – heb ik mijn bucket leeg. Joepieeee!!!!!
Ik trek het masker van mijn gezicht en zie ongeveer 10 camera’s op me gericht… OK… Nu voel ik me tenminste nog nuchter… Maar voor hoe lang nog?!

Het – ik?! – wordt steeds gezelliger. Hmmm er zat toch meer alcohol in die bucket dan ik dacht geloof ik… Woww… vooral niet te veel lopen Timea… Misschien maar even gaan zitten… Of misschien was dat niet zo’n goed idee… Hoe kom ik in hemelsnaam van die kruk af zonder dat ik naar beneden lazer??? Ri… Help me!!!
Nadat ik mijn halve fles water over Ian leeg giet – euhh waarom was dat ook al weer?! – lig ik zowat op de grond van het lachen. Ja op dat moment was het echt heeeeel erg grappig :)

Goed…. Ik geloof dat ik me weer wat beter begin te voelen :)
Ondertussen is iedereen al aardig ver heen, en ook Alessandro heeft het ineens op een drinken gezet. In dat geval kan ik ook nog best wel een tequila sunrise nemen :) :) :)

Slecht, slecht, slecht idee…. :(
Binnen 5 minuten voel ik me weer dronken… Ineens voel ik me misselijk, en voordat ik het weet komt alles er ineens uit… Nou ja, ineens.. In een keer op 6… :( Midden in de Lotus bar… :( Ai ai aiiii

Het goeie nieuws is dat ik me daarna gelijk wel weer helemaal nuchter voel :)
Nu maar niet meer drinken verder :)

Het is echt super gezellig!
Een zeer geslaagde snorkel test! :)

PS
Ri, bedankt voor je ondersteuning - letterlijk en figuurlijk :) !

Foto’s!!!!
http://timeavdhoek.spaces.live.com/


  • 09 September 2008 - 19:05

    Kirsten:

    Leef je nog? Zo te zien ben je flink aan het feesten!!! Ik ga vrijdag maar weer eens op stap maar dan toch maar zonder snorkel.
    Have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Timea

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 73192

Voorgaande reizen:

01 Februari 2010 - 05 Februari 2011

Back to Asia, 2010

08 December 2007 - 22 November 2008

Mijn eerste reis, Azie 2008

Landen bezocht: