Lazy days @ Bali - Reisverslag uit Tulamben, Indonesië van Timea Hoek - WaarBenJij.nu Lazy days @ Bali - Reisverslag uit Tulamben, Indonesië van Timea Hoek - WaarBenJij.nu

Lazy days @ Bali

Door: Timea

Blijf op de hoogte en volg Timea

04 November 2008 | Indonesië, Tulamben

Na Lembongan ga ik, nog steeds in gezelschap van Alessandro, naar Gili Trawangan, een klein eilandje naast Lombok. Daar zitten we in een mooie bungalow. Het leven is goed: slapen, duiken, lezen, eten... Relaxen is een understatement :)
We duiken op Shark Point, waar ik eindelijk (Reuze)schildpadden zie!!!! Zo mooi en groot! We zwemmen van de ene naar de andere, echt super! En de duik eindigen met een 5 minuten safety stop boven een reuzeschildpad die lekker aan het eten is!

Na Trawangan gaan we naar Ubud, mijn favoriete plaats op Bali. De eerste dag gaan we op de brommer naar Kuta om mijn spliksplinternieuwe op maat gemaakte wetsuit op te halen. Een lange dag, en aangezien ik inmiddels ook al weer een "dagje" :) ouder ben geworden, hebben we de volgende dag een super relaxte dag in Ubud. Heerlijke massage, beetje rondwandelen, potje dammen en een heerlijk diner.

En dan is het natuurlijk tijd om mijn nieuwe wetsuit uit te proberen!
Terug naar onze favo dive site Tulamben!
Mijn wetsuit is verschrikkelijk... Veel te strak en te warm...
Schijnt echter geheel normaal te zijn, en inderdaad, na een aantal duiken begint het al beter te voelen :) Gelukkig :))

Nog een paar daagjes genieten van Bali, dan de 10e vliegen naar Kuala Lumpur, Maleisie, en de 22e weer terug naar Nederland!!

  • 04 November 2008 - 09:08

    Wendy:

    Ik had aan je verjaardag gedacht maar wel vergeten een berichtje achter te laten. Dus hierbij nog van harte gefeliciteerd!
    Weer naar Nederland! Wel ff wennen denk ik. Geniet nog maar van de laatste weekjes!

    Groetjes,
    Wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Timea

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 73178

Voorgaande reizen:

01 Februari 2010 - 05 Februari 2011

Back to Asia, 2010

08 December 2007 - 22 November 2008

Mijn eerste reis, Azie 2008

Landen bezocht: