3 dagen liveaboard in Similan Islands - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Timea Hoek - WaarBenJij.nu 3 dagen liveaboard in Similan Islands - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Timea Hoek - WaarBenJij.nu

3 dagen liveaboard in Similan Islands

Door: Timea

Blijf op de hoogte en volg Timea

20 November 2008 | Thailand, Bangkok

Een laatste berichtje vanuit Azie...

Na een geweldige tijd op Bali vliegen Alessandro en ik op 10 november terug naar Kuala Lumpur, Maleisie. Daar blijven we een paar dagen, en via Penang gaan we terug naar Thailand. Deze x naar de west-kust, Khao Lak.
De 17e vertrekken we voor 3 dagen om een liveaboard te maken in de Similan Islands.
Drie dagen op een boot en alleen maar duiken, eten en relaxen :)
We maken 9 duiken, op verschillende divesites rond de eilanden. Het zicht is meer dan 20 meter onder water, en ook hier is er een hoop te zien: giant eels, lion fishes, pufferfishes, box fishes, scorpion fishes, haaien (leopard en bambu sharks), octopus, sea snakes, napoleon wrasse, een mega kreeft en schildpadden!
De dolfijnen die rondom de boot zwommen heb ik helaas gemist, maar de schildpadden die elke x nieuwsgierig bij de boot rond zwommen waren geweldig!

Dit was echt een super eind van een super jaar!

Voor de duikliefhebbers is een liveaboard echt een aanrader!
(Zelfs met 3 dagen zeeziek was het meer dan de moeite waard :) )

Nu zit het er helaas op...
Morgen gaat de terugreis echt beginnen.
Holland, here I come!

• 20 November 2008 - 15:58

Wendy:

Lijkt mij super gaaf!
    Goede reis terug en we spreken elkaar snel!

Groetjes,
    Wendy

• 20 November 2008 - 21:46

RAy:

We zien je wel verschijnen

• 21 November 2008 - 11:45

Isa:

Goede reis terug meid !
    wij wachten op jou en gaan snel afspreken !

Groetjes,

isa

• 21 November 2008 - 15:48

Martine:

Goeie reis terug!! En ik hoop je gauw weer te zien.

Liefs Martine