Dive Control Specialist :)) - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Timea Hoek - WaarBenJij.nu Dive Control Specialist :)) - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Timea Hoek - WaarBenJij.nu

Dive Control Specialist :))

Door: Timea

Blijf op de hoogte en volg Timea

31 Augustus 2008 | Thailand, Koh Tao

Eindelijk weer nieuws vanaf Koh Tao :)
Ja, ik leef nog, en ja, alles gaat helemaal toppie :)

Na ruim 2 maanden training ben ik nu – eindelijk - een DIVE CONTROL SPECIALIST :)
Dit betekent dat ik als dive master duikers mag rond leiden onder water, en als assistant instructor duikcursussen mag assisteren.

De afgelopen tijd heb ik veel duiken gemaakt – over de 100 duiken! – en veel geassisteerd met cursussen. Echt super leuk!
De onder water wereld blijft verrassend mooi: yellow box fish (jawel, een kleine gele vierkante vis :) ), zee slangen, moray eels, sting rays, en tig andere soorten vissen...
Ik heb nu al heel veel zin om op andere plaatsen te duiken!

Over een paar dagen heb ik waarschijnlijk mijn snorkel test; samen met Dan, de andere DiveMasterTrainee-forever, en Fran, de andere DiveConTrainee :)
Wordt vervolgd :)

Nu nog een paar daagjes hier op Koh Tao, en dan naar Maleisie om een oude bekende op te zoeken :) Eindelijk weer eens gezellig bij kletsen met iemand van “thuis”!
Daarna nog 2 maandjes in Azie :)

Ik heb wel weer zin om weer een beetje rond te reizen!
Ook al heb ik nu nog geen flauw idee waar ik dan heen wil, of wat ik wil gaan doen…

Foto’s!!!

• 31 Augustus 2008 - 10:50

Heleen:

Gefeliciteerd, je kunt nu als Master echt op alle manieren de diepte ingaan? En voor de meer oppervlakkige zaken ben je straks snorkel-master? Veel plezier en misschien ontmoeten we elkaar nog in Azië. Het ga je goed.
    Liefs

• 31 Augustus 2008 - 11:18

Adrie Talakua:

Timea,

Ik vroeg mij af welke richting je op was gegaan. Nu begrijp ik dat de onderwaterwereld nu jouw territorium is.

Gefeliciteerd met je brevet en blijf genieten en laat ook het internet onderwater haar signalen uitzenden hoe ik je kan volgen.

Lieve groet.

Ciao,
    adrie.

• 31 Augustus 2008 - 20:55

Adrienne:

Hoi Timea,

Gefeliciteerd met je duikdiploma's. Geweldige avonturen beleef je. Ik geniet van al je verhalen. Weet dat jouw mooie Buddha-foto (die je ooit aan je NLP-klas hebt gegeven) bij mij nog op de schoorsteen staat...

lieve groeten!

• 01 September 2008 - 09:44

Mireille:

Sawaddee ka!
    Gefeliciteerd he! Goed gedaan hoor, ik vond mijn open water al een hele bevalling :-) Have fun daar....XXX

• 04 September 2008 - 08:07

Charda & Rob:

Hoi Timea,
    We zijn blij weer even iets van je te horen ,we begonnen ons al zorgen te maken.
    Gefeliciteerd met het behalen van je duikdiploma,veel plezier ermee.
    Jij zit lekker in een warm land en wij arme sloebers moeten het hier maar weer doen met echt herfstweer brrrrrr.
    Niet meer zo lang w88 met een bericht van je zolang je nog op reis bent he ?
    Veel plezier nog.