Holidays in Spain... just can't get enough of it! - Reisverslag uit Tarragona, Spanje van Timea Hoek - WaarBenJij.nu Holidays in Spain... just can't get enough of it! - Reisverslag uit Tarragona, Spanje van Timea Hoek - WaarBenJij.nu

Holidays in Spain... just can't get enough of it!

Door: Timea

Blijf op de hoogte en volg Timea

05 Februari 2011 | Spanje, Tarragona

Donderdag 13 januari is het dan zo ver. Van Beijing vlieg ik via Moskou terug naar Amsterdam.
Home sweet home!

Voorlopig vestig ik mij weer in Arnhem, tot dat ik heb uitgevogeld waar ik me uiteindelijk wil gaan settelen.

De eerste week doe ik lekker rustig aan. Omdat ik de laatste weken al steeds later ben gaan slapen, heb ik eigenlijk helemaal geen last van een jetlag, dat is wel lekker :) Ik ga veel op bezoek bij mijn nieuwe neefje Sam (en zussie natuurlijk) en ik begin gelijk weer met hardlopen. Heerlijk om eindelijk ook weer eens fysiek actief in beweging te zijn!
Dan begint mijn sociale leventje ook langzaam aan weer op gang te komen. Erg leuk om mijn vriendjes en vriendinnetjes weer te zien en te spreken!

Een van mijn eerste prioriteiten is een auto kopen. Afgelopen jaar heb ik echt genoten van de treinen en bussen in Azie, maar het OV in Nederland vind ik toch echt tijdverspilling. Als ik een auto heb geregeld, spreek ik met FrieslandCampina af dat ik daar tijdelijk weer ga werken. Zij hebben tijdelijke ondersteuning nodig, en ik kan het geld wel gebruiken. Vier dagen per week, dus ik kan me daarnaast richten op het opzetten van mijn eigen coachingspraktijk.

Mooi, binnen een week kan ik 2 belangrijke dingen van mijn checklijstje afstrepen :)

Nou nog woonruimte, maar op dit moment weet ik echt nog niet waar ik wil gaan wonen, dus dat moet nog maar even wachten. Voorlopig zit ik prima bij mijn ouders :)

Ik ben ook al gelijk begonnen met mijn nieuwe uitdaging in Nederland: het opzetten van een eigen praktijk voor Coaching & Counseling. Aangezien ik op dit moment nog geen eigen ruimte heb, lijkt het mij leuk om me voorlopig eerst te richten op het geven van Workshops & Trainingen. De onderwerpen die ik aan bod wil laten komen zijn Mindfulness, Spiritualiteit, NLP & Communicatie.
Ik voel dat ik in een heerlijke flow zit, boordevol ideeen. Heerlijk om er mee aan de slag te gaan!

De 28e begint de TCC Master. Het 2e jaar van de NLP opleiding Transpersoonlijke Coaching en Counseling. Ik heb er erg naar uitgekeken om weer met NLP aan de slag te gaan.
De eerste dag hebben we het over familie “tradities” en de tweede dag hebben we het over wat voor soort coach je wil zijn, en hoe je dat vanuit je Missie / Levens Visie neer wil zetten.

Dit sluit al gelijk aan bij waar ik op dit moment mee bezig ben. Want hoe wil ik mijn eigen praktijk neer gaan zetten. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik op de een of andere manier spirituele ontwikkeling aan wil bieden voor mensen met een klein budget. Normaal gesproken betaal je makkelijk 80-120 euro voor een coachings sessie, en ik vind het echt veel geld. Ik heb zelf ook geen geld om dat er voor neer te leggen, en ik vind dat persoonlijke ontwikkeling gewoon voor iedereen toegankelijk moet zijn!

Maar goed, heb nog steeds geen perfect idee gevonden waarmee ik zelf ook genoeg geld kan verdienen…

Ideeen en tips zijn welkom :)

Omdat ik zo lekker gefocust ben op wat ik echt wil gaan doen, en de start van de TCC als extra inspiratie, heb ik eigenlijk helemaal geen zin om daar mee te stoppen. Maar ja, ik heb toch geld nodig, dus ik zal toch weer aan de slag moeten…
Maar eerst… Holidays in Spain! Toen ik nog in het koude Mongolie zat, had ik al bedacht dat ik voordat ik me echt weer helemaal in Nederland ga settelen, ik nog wel even de zon op wil zoeken.

En de Kosmos zegt ook deze keer weer volmondig “JA”, dus van 1 t/m 5 februari zit ik in het heerlijke Tarragona in Spanje! Strak blauwe lucht, warme zon, in m’n trui aan zee zitten, familiebanden aanhalen met mijn neefje (die daar woont en bij wie ik op bezoek ben) en natuurlijk genieten van de spaanse keuken en de vino’s! Life is good!!!
Mijn Flow is zo lekker, dat ik er van overtuigd ben dat ik mijn eigen praktijk op zet en dat ik daarmee vast wel een andere manier vind om geld binnen te halen, dat ik op het laatste moment besluit om mijn oude job bij FrieslandCampina af te blazen.
Stiekum toch wel heel errug spannend, maar ik ga gewoon helemaal voor Mijn Eigen Missie!

Veel mensen vragen mij hoe ik alles toch altijd precies zo voor elkaar krijg zoals ik het wil.
Mijn geheim: Gewoon aan de Kosmos vragen! De Kosmos zegt altijd “JA”!
Wil je hier meer over weten, dan ben je altijd welkom om een van mijn workshops bij te wonen :)
En voor het uit laten komen van je persoonlijke dromen kan je bij mij terecht voor Coaching & Counseling ;)

Nu na een jaar en 5 dagen ben ik voorlopig klaar met reizen in Azie, maar mijn Spirituele Reis gaat gewoon door hier in Nederland!
Deze kan je binnenkort ook volgen op mijn nieuwe blog via een andere site. Meer nieuws volgt…

Tot gauw!

  • 07 Februari 2011 - 15:53

    Jantina:

    Ha lieverd

    Wat een heerlijk inspirerend verhaal....je hebt voor mij vandaag een beetje zon gebracht!
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Timea

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 73263

Voorgaande reizen:

01 Februari 2010 - 05 Februari 2011

Back to Asia, 2010

08 December 2007 - 22 November 2008

Mijn eerste reis, Azie 2008

Landen bezocht: