Werk en woonruimte gezocht! - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Timea Hoek - WaarBenJij.nu Werk en woonruimte gezocht! - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Timea Hoek - WaarBenJij.nu

Werk en woonruimte gezocht!

Door: Timea

Blijf op de hoogte en volg Timea

04 November 2008 | Indonesië, Bali

Binnen 3 weekjes is het al weer zo ver...
Tijd om terug te gaan naar dat koude kikkerlandje :)

Op zaterdag 22 november land ik als alles goed gaat op Nederlandse bodem.

Mocht je toevallig een leuke baan en/of woonruimte voor mij weten, stuur me dan ff een berichtje!

En mocht je je interieur gaan vernieuwen: je oude meubels zijn welkom bij mij :)
(in mijn toekomstige woonruimte of anders bij doos nummer 36 onder de warmste brug van nederland - nog nader te bepalen :) )

En je bent alvast uitgenodigd om gezellig bij te kletsen!!!

Tot gauw!!

  • 04 November 2008 - 09:21

    Maurice:

    nou mea,

    wat een verandering zal dat worden. Ik ben benieuwd hoe het je afgaat hier met alle regels en wetten in Nederland. Wat een geweldige ervaringen heb je gehad, ik zou voorstellen een baan als reisleidster of bij een reisbureau :)

    tot ziens !!

  • 04 November 2008 - 11:29

    Anoniem:

    Wellicht bij de laatste werkgever? Daar hebben ze momenteel openstaande vacatures...

  • 04 November 2008 - 19:25

    Ray:

    Ik zou een uitkering aanvragen en meteen weer terug gaan :-)

  • 05 November 2008 - 13:00

    Meta :

    Mail me maar even privé wat je wil besteden aan huur enzo. Ik weet viavia een paar huisjes die "vrijkomen".

    in de tussentijd nog even genieten he

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Timea

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 73140

Voorgaande reizen:

01 Februari 2010 - 05 Februari 2011

Back to Asia, 2010

08 December 2007 - 22 November 2008

Mijn eerste reis, Azie 2008

Landen bezocht: